Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:08:00+01:00
Zapraszam!
Chciałbym serdecznie zaprosić na wystawę portretów wybitnych osobowsci XX -lecia międzywojennego.Wystawa odbędzie się dnia 19.03 2008 o godzinie 15.00 w auli Szkoły.Wszystkich koneserów oraz uczniów zaczynających przygode z Rysunkiem chętnie zobaczymy.Wystawione beda prace wielu młodych,utalentowanych artystów oraz Portrety namalowane przez wielu juz dośwaidczonych malarzy.Główną atrakcja bedzie portret namalonwany przez Jana Kowalski a na nim bohater Akcji pod Arsenałem oraz bohater ksiązki Aleksandra Kamińskiego pt:"Kamienie na Szaniec" Alek Dawidowski "Alek".
Serdecznie Zapraszamy !

Mam nadzieje ze pomogłęm ;] Pozdrawiam :)
2009-11-14T20:17:40+01:00
Przyjdź, bo warto!
Serdecznie zapraszam wszystkich amatorów i artystów na szkolną wystawę portretów wybitnych osobowości XX-lecia międzywojennego. Będziesz mógł/mogła zobaczyć portret wybitnego artysty jakim jest Stefan Żeromski. Przyjdź koniecznie, zabierz przyjaciół i dobry humor. Czekamy na was w sobotnie popołudnie w Hali szkolnej.
Pozdrowienia:
XYZ