Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:03:15+01:00
V akwarium = 6dm*4dm*3dm
V=72dm3

72dm3 :1.5 dm3 = 48

Nalezy wlać 48 dzbanków .

pozdrawiam :)
2009-11-14T20:03:57+01:00
Zamieniamy dane na dm:
60cm=6dm
4dm
0,3m=3dm
liczymy objetosc:
6*4*3=72dm³(litrow)
72/1,5=48 butelek

2009-11-14T20:05:39+01:00
1,5l=1,5dm³

60cm=6dm
0,3m=3dm

V=6x4x3=72dm³

72:1,5=48

Odp.Do akwarium można maksymalnie wlać 48 dzbanków.