Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:10:58+01:00
Wykres w załączniku

miejsca zerowe funkcji y=x²

x₀=0

miejsca zerowe funkcji y=2x+4

x₀=-2

Obie funkcje są rosnące w przedziale

x∈<0;+∞)
2009-11-14T20:17:32+01:00
B) miejsce zerowe dla funkcji y = x² x₀ = 0
miejsce zerowe dla funkcji y =2x+4 x₀ = -2
c)
obie funkcje są jednocześnie rosnące dla x > 0
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T20:20:55+01:00