Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:06:20+01:00
1- uczeń bez jedynki jest jak żołnierz bez karabinu
jest motywacja do nauki
można ją poprawic
każdy może miec gorszy dzień

2 - może ktos nie miał pieniędzy na jedzenie, a teraz może cos zjeśc
najwyraźniej Bóg tak chciał
jest powód do zakupów

3 - tio najwyraźniej nie był ten
nie był ciebie wart
znajdziesz lepszego
to nie była ta połówka banana
2009-11-14T20:15:00+01:00
Otrzymania oceny niedostatecznej:
- na pewno masz możliwość poprawy oceny
- wiem, że jesteś bardzo dobra/y z tego przedmiotu, po prostu miałeś zły dzień, każdemu może się zdarzyć
- przecież i tak masz dobre stopie z tego przedmiotu, nie masz się czym przejmować, jedna jedynka nie zaniży Ci oceny na semestr

Kradzieży ulubionej rzeczy:
- osoba, która ukradła będzie miała wyrzuty sumienia i na pewno zwróci
- ta osoba na pewno wstydzi się tego, co zrobiła
- zawsze możesz kupić sobie coś nowego, podobnego do skradzionej rzeczy

Rozstania się z sympatią:
- nie był Ciebie wart/a
- znajdzie się ktoś inny
- przecież on/ona miał/ła tyle wad
2009-11-14T20:25:03+01:00
-nie przejmuj się niedostateczną oceną, dzisiaj może sie nie przygotowałeś ale jutro się postarasz i poprawisz niechciana ocenę
-może ktoś ukradł ci ulubioną rzecz ale pomyśl sobie coś w niej było nie tak coś popsute i teraz ta osoba która ma twoją rzecz gryzie się z myślami ze niedosyc że kradzione to jeszcze nie działa:D
-jeśli ukochana osoba odeszła od ciebie to najwyraźniej nie była ciebie warta.