Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Grel
  • Początkujący
2009-11-14T20:12:21+01:00
Energia alternatywna jest to energia uzyskiwana ze źródeł odnawialnych . Najważniejszym źródłem energii alternatywnej jest płynąca woda, użytkowana jako energia hydroelektryczna, innymi źródłami są przypływy oraz odpływy mórz i fale morskie ( elektrownia pływowa oraz elektrownia falowa), wiatr ( napędzający silniki wiatrowe – wiatraki ), Słońce ( energia słoneczna) ,ciepło wnętrza ziemi ( energia geotermiczna ) oraz energia biomasy
2009-11-14T20:12:35+01:00
Energia alternatywna - energia pozyskiwana metodami innymi niż podstawowe sposoby uzyskiwania energii czyli spalanie paliw kopalnych lub rozszczepienie jąder atomów.

W kategorii energia alternatywna mieści się: kategoria energii odnawialnej opartej o odnawialne źródła energii.

Technologie, które dzisiaj są akceptowalne, takie jak pompy ciepła czy ogniwa paliwowe zanim stały się takimi, musiały uzyskać odpowiedni do zaakceptowania koszt przetwarzania energii. Podobny proces obniżania kosztów ma teraz miejsce z samochodami na wodór, samochodami na sprzężone powietrze, a w przyszłości może objąć też syntezę termojądrową z zimną fuzją włącznie.
2009-11-14T20:17:14+01:00
Energie alternatywna moze miec rozne zrodla tj enegrie spadkowa wody, nadmorskie fale, mozna tu opisac bedaca jeszcze w budowie najwieksza na swiecie elektrownie w chinach. wiatraki, energie sloneczna, bioenergie