Odpowiedzi

2009-11-14T20:16:31+01:00
1.krystalizacja sól wydzieli się w posatci kryształków, a pieprz zostanie na dnie
2.
woda z mąką
3.po podddaniu jej elektrolizie wytraci sie osad(to beda mineraly)
2009-11-14T20:18:45+01:00
1 wlać wodę wtedy sól sie rozpuści a potem można odparować roztwór i zostanie sam pieprz.
2 alkohol od wody,
3 woda mineralna jest mieszanina substancji która zawiera różne jony wapnia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:32:49+01:00
1. A) zalanie wodą, odsączenie pieprzu (pieprz zostanie na sączku i będzie tylko roztwór wody z solą), odparowanie wody, sól zostanie

2. woda + groch
woda + kasza gryczana

3. woda mineralna jest mieszaniną substancji, ponieważ składa się ona z kilku substancji m.in.: soli mineralnych, rozpuszczonych gazów.
1 5 1