Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:17:33+01:00
96 a = 96 * 100 m² = 9600 m²
2400 m₂ - powierzchnia sadu

9600 m² - 100%
2400 m² - x

x= (2400 m² * 100%) / 9600 m² = 25%
Sad zajmuje 25% powierzchni działki

192 m² - powierzchnia domu

9600 m² - 100%
192 m² - x

x= (192 m² * 100%) / 9600 m² = 2%
Dom zajmuje 2% działki

144 m² - powierzchnia ogródka warzywnego

9600 m² - 100%
144 m² - x

x= (144 m² * 100%) / 9600 m² = 1,5%
Ogródek warzywny zajmuje 1,5% działki
22 4 22
2009-11-14T20:17:45+01:00
96a = 9600m²
x=pow domu w %
y=pow sadu w %
z=pow ogródka w %


x=(192m²*100%)/9600m²= 2%

y=(2400m²*100%)/9600m²= 25%

z=(144m²*100%)/9600m²= 1,5%
8 5 8
2009-11-14T20:20:40+01:00
1 ar - 100 m²
pow. działki 96 a × 100m² = 9600m²
sad 2400m² ÷ 9600m² × 100% = 25%
dom 192m² ÷ 9600m² × 100% = 2%
og. warzywny 144m² ÷ 9600m² × 100% = 1,5%
12 4 12