Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T20:26:18+01:00

120l-50l=70l
70l/120l*100%≈58,33%
Odp. Rodzina zaoszczędzi 58,33% wody.
59 2 59
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:26:16+01:00
Natrysk - 4×50=200 l wody
wanna - 4×120=480
480-200=280

480 - 100%
280 - x

x= 280×100% /480
x=28000/480
x= 58 1/3%

O: czteroosobowa rodzina korzystająca z natrysku zaoszczędzi 58 1/3 % wody.
27 4 27
2009-11-14T20:26:30+01:00
W tym wypadku nie trzeba uwzględniać ilości osób w rodzinie.
120l-50l=70l
70l/120l*100%≈58,33%
Odp. Rodzina zaoszczędzi 58,33% wody.
10 4 10