Write a decription of an old person's childhood.
1.Chose a preson , e.g your grandmother or neighbour.Write qestions to ask about his/her childhood.
-when she/ he was born
-where she/he lived
-family
- television
-school
=weekends
-films
-music

2
INTERWIEW THE PERSON .make notes
example
lived in small plat-nocentral heating-small TV- didn't have a computer
3. Look at the text again . Write a similar description.
example
his name is Martin and he was born in London in 1939.They lived in........


BARDZO PROSZĘ o wykonanie tego zadania.... kompletnie nei rozumiem o co w nim chodzi....
Z angielskiego mam problemy .. proszę;**

2

Odpowiedzi

2009-11-14T20:32:51+01:00
Sorki że nie moge za dużo pomóc, ale też jestem słaba w te klocki.
Mam nadzieje że przetłumaczony tekst pomoże chociaż troszkeee

Napisz decription dzieciństwa starej osoby.
1.
Wybrał presyn , e . g twoja babka albo sąsiad . Napisz życie tej osoby by dowiedzieć się o jego/jej dzieciństwie.
-kiedy ona/ on urodził się
-gdzie ona/on żył
-rodzina
- telewizja
-szkoła
-weekendy
-filmy
-muzyka

2
Ta OSOBA .robią notatki
przykład
zamieszkany w mały parcelę nocentral ogrzewanie małej telewizji- nie mają komputer
3. Popatrz na tekst znowu . Napisz podobny opis.
przykład
jego imię {nazwisko} np. to Martin i on urodził się w Londynie w 1939.On/Ona zamieszkanym w........

POZDRAWIAM :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:38:11+01:00
Chose preson, np. babcię lub neighbour.Write qestions zapytać o jego dzieciństwie.
-gdy ona / on urodził
-gdzie / żył
rodzina
- Telewizja
szkoły
= weekendy
filmy
muzyki

2
INTERwiEw osoby. Robić notatki
przykład
mieszkali w małych platformy nocentral ogrzewania-mały telewizor nie ma komputera
3. Spójrz na tekst ponownie. Napisz podobny opis.
przykład
His name is Martin i urodził się w Londynie w 1939.They lived in .......


OTO przetłumacznie nie do końca przetłumaczyłam ale mam nadzieję że to pomoże
1 1 1