Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:31:56+01:00
Surowce sa polozone bardzo gleboko,wiec ich eksploatacja wiazalaby sie z duzymi kosztami (technologia),ponadto wiele zloz znajduje sie pod obszarami chronionymi.
1 5 1
2009-11-14T20:34:50+01:00
Rudy żelaza występują na duzej głębokości ok. 2tys. metrów. Są to bardzo dobre rudy, których nie eksploatujemy ponieważ blokuje czynniki ekologicze. Suwałki, Kraina wilkich jezior to strefa zilonych płuc Polski. A wczesniej nie było Polskę stać na eksploatację tych złuż rudy żelaza.
2009-11-14T20:41:55+01:00
Surowce są bardzo głeboko więc ciężko się je eksploatuje.