Odpowiedzi

2009-11-14T20:52:50+01:00
*Witaj Herkulesie !
-Witam!
*Która z Twych dwunastu prac była najtrudniejsza?
- Zdecydowanie sprzątanie stajni Augiasza. Jest to już kultowe powiedzenie niczym syzyfowa praca, przysporzyło mi to zadanie nielada kłopotu ale także sławy.
* A co z tym niebezpiecznymi pracami ?
- Oczywiście hydra lernejska i dzik kaledoński były dużą przeszkodą, jednak przebrnąłem przez oba te stwory bez szwanku. Pozornie nie do przejścia było ostatnie zadanie z cerberem, lecz jak widzisz rozmawiam z Tobą, więc żyję, mam się dobrze, a wszystkie prace w moim mniemaniu zaliczyłem na 5.
*Oczywiście ja również tak uważam. Dziękuję za rozmowę !
- Ja również, dziękuję !
miało być z bohaterem z książki
2009-11-14T20:54:50+01:00
* Witaj Herkulesie !
-Witam!
* Która z Twych dwunastu prac była najtrudniejsza?
- Zdecydowanie sprzątanie stajni Augiasza. Jest to już kultowe powiedzenie niczym syzyfowa praca, przysporzyło mi to zadanie nielada kłopotu ale także sławy.
* A co z tym niebezpiecznymi pracami ?
- Oczywiście hydra lernejska i dzik kaledoński były dużą przeszkodą, jednak przebrnąłem przez oba te stwory bez szwanku. Pozornie nie do przejścia było ostatnie zadanie z cerberem, lecz jak widzisz rozmawiam z Tobą,
więc żyję, mam się dobrze, a wszystkie prace w moim mniemaniu zaliczyłem na 5.
*Oczywiście ja również tak uważam. Dziękuję za rozmowę !
- Ja również, dziękuję ! :)

Myślę, że to jest dobra odpowiedź. !
Dasz mi najlepszą odpowiedź?
miało być z bohaterem z książki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:05:20+01:00
-Witam.Nazywam się (wstaw swoje imię).Czy możemy zamienić kilka słów?
-Oczywiście.
-Przedstaw się.
-nazywam się Herkules inaczej Herakles.
-Słyszałam że jesteś niepokonany. Czy to prawda?
-Myślę że tak.Jestem bardzo silny i pomysłowy...Myślę że to właśnie daje mi tą przewagę nad innymi...
-Co jest twoim życiowym celem?
-Moim celem jest zmierzenie się ze wszystkimi wyzwaniami które są nie do pokonania dla innych ludzi:)
-ok dziękuję:)
miało być z bohaterem z książki.