Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T20:55:44+01:00
Ta poprzednia to jakaś niedorozwinięta chyba haha. hiszpański mówi. c'est francais!

1. Ja mam długopis.
2. Ty masz zeszyt.
3. On ma 16 lat.
4. Ona ma 17 lat.
5. My mamy długopisy.
6. Wy macie zeszyty.
7. Oni mają 20 lat.
8. One mają 30 lat.

:)

Pozdrawiam. Liczę na naj.
2009-11-14T23:12:38+01:00
J dostał pióro masz książce szesnaście miała siedemnaście lat mamy długopisy You descahiers one dwadzieścia lat ona ma trzydzieści lat