Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T21:14:40+01:00
Mr=3kg
ms=0,3kg
Cp=ms/mr*100%
Cp=0,3/3*100%
Cp=10%
2009-11-14T21:15:18+01:00
Cp=mr/ms *100%
Masa roztworu (mr) rozpuszczanego w rozpuszczalniku: 30 dag (soli)
Masa substancji (ms) sól + woda: 3kg=300dag
Cp=30dag/300dag*100%=1/10*100%=10%
Cp=10%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:15:27+01:00
2,7 kg - masa wody
0,3 kg - masa soli
3 kg - masa roztworu
Cp - stężenie procentowe roztworu

Cp = (0,3 kg / 3 kg) * 100%
Cp = 0,1 * 100%
Cp = 10%

Odp: Stezenie otrzymanej solanki wynosi 10%.
1 5 1