HEJ
Rożwiążcie mi krzyżówkę
1.Liczba milion razy mniejsza od 200 000 000.
2.Tysiąc milionów.
3.Milion milionów.
4.Liczba tysiąc razy mniejsza od miliona.
5.Trzeci rząd(od prawej)to ....
6.Cyfra jedności tysięcy w liczbie 237 405
7.Milion bilionów
8.Nazwa naszego systemu liczbowego.



Proszę o odpowiedz słowną

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:24:17+01:00
1. dwieście
2. miliard
3. bilion
4. tysiąc
5. (niestety nie rozumiem tego :/)
6. siedem
7. biliard
8. arabski

Poza 5 wszystko na 100% dobrze ;) p0oozdro :P
3 4 3
2009-11-14T21:49:34+01:00
1. dwieście
2. miliard
3. bilion
4. tysiąc
5. (niestety nie rozumiem tego :/)
6. siedem
7. biliard
8. arabski
5 3 5
2009-11-14T22:54:38+01:00
1. dwieście
2. miliard
3. bilion
4. tysiąc
5. ?
6. siedem
7. biliard
8. arabski
1 1 1