Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:48:01+01:00
Wszystko w załączniku. Myśle ze fajnie Ci wyjasnilem;P
2009-11-14T21:50:28+01:00
CH2=CH-CH3+H2---->CH2-CH2-CH3
reakcja addycji wodoru

CH2=CH-CH2-CH3 +Br2 --->CH2-CH-CH2-CH3
Br Br

sa to reakcje addzcji cyzl peka wiazanie podwojne miedzy pierwszym a drugim weglem w tym przypadku oczywiscie i przylacza sie wodor w pierwszym przypadku i brom w drugim :D