Odpowiedzi

2009-11-14T22:36:28+01:00
Właściwosci fizyczne szkła, takie jak kruchość, mała przewodność cieplna szkła, mały współczynnik rozszerzalności cieplnej.

a chemiczne nie wiem ... :/
7 2 7
2009-11-14T22:36:47+01:00
Fizyczne:

-ciało bezpostaciowe (budowa nieuporządkowana)
-kruche, rozpada się na nieregularne kawałki
-źle przewodzi ciepło
-izolator elektryczny

Chemiczne:

-nie ma stałej temperatury topienia
-ogrzewane mięknie tworząc plastyczną masę
-po ostudzeniu zachowuje strukturę cieczy
-źle przewodzi ciepło
-izolator elektryczny
-odporny na kwasy za wyjątkiem Fluorowodorowego
-barwę otrzymuje się za pomocą wybranych tlenków metali
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:52:08+01:00
WŁAŚCIWOŚCI CHEMICZNE - Odporność chemiczna na działanie wody.
- Odporność chemiczna na działanie kwasów
- Odporność chemiczna na działanie zasad

WŁAŚCIWOŚCI FIZYCZNE - kruchość, małe przewodzenie ciepła szkła, mały współczynnik rozszerzalności cieplnej.
13 4 13