Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:32:44+01:00
Pingwin:

Pingwin składa jedno jajo na dwa lata. Jajo waży około 300g. Jajo jest wysiadywane na zmianę przez samca i samicę przez około 55 dni. Rodzice trzymająjajo na stopach i przykrywają je fałdą brzuszną. Zmieniają sięco 6-18 dni; to z nich, które nie wysiaduje, płynie polować. Po wykluciu pisklęta są jeszcze trzymane na stopach rodziców przez 30-40 dni, aż wykształcą puch i będą zdolne regulować temperaturę ciała. młode pozostają w kolonii przez całą zimę. W tym czasie rodzice polują od czasu do czasu karmiąc pisklęta. Przerwy miedzy karmieniami dochodzą do 3 miesięcy. Zdrowe pisklęta mogą przeżyć 5 miesięcy bez pokarmu. pierzenie odbywa się następnego lata. młode pingwiny osiągają dojrzałość płciową po około trzech latach swojego życia.
76 4 76
2009-11-14T21:57:41+01:00
Kangur:
W macicy rozwija się jajo,a samica w tym czasie karmi swoje młode.Jedno z nich nosi w torbie i Pilnuje aby to miało co jeść;]
Dzik:
Samica buduje zadaszone gniazdo dla młodych,które rodzi o każdej porze roku nawet zimą.Rocznie na świat może wydać nawet kilka miotów;].
Bocian:
Zakładają gniazda na dachach domów.Dorosłe Bociany łapią owady żaby itp i przynoszą je swoim młodym które wylęgają się podczas wiosny;]
Mam nadzieje że jest dobre;]
Ps.Nie jestem pewna z Tym Kangurem ale reszta jest w porządku;]
37 3 37