Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:43:46+01:00
Ostatnim filmem, jaki oglądałam, był ,,2012". Obraz opowiada o losach naszej planety, której grozi zagłada. Główny bohater oraz cała ludzkość razem ze swoimi rodzinami poszukują schronienia przed kataklizmami. Moim zdaniem film jako gatunek katastroficzny, to dzieło sztuki. Efekty specjalne dodają obrazowi emocji. Dzięki temu zjawisku jest on wiarygodny, lecz parę momentów potrafi rozczarować. Jednak polecam go, jest wart uwagi, szczególnie widzów o mocnych nerwach i fanów tego gatunku filmowego.
6 4 6
2009-11-14T21:50:51+01:00
Ostatnio oglądałam film zmierzch.opowiada on o miłości do wampira.jest to wspaniały film.ma jeszcze trzy częsci.nie mogę się doczekać kiedy je obejrze.jeszcze nigdy film nie zrobił na mnie takiego wrażenia. zachęcam do obejrzenia .mogłabym oglądac ten film kilanaście tysięcy razy i nigdy by mi się nie znudził.bohaterzy bardzo wczuli się w rolę.zachęcam bardzo serdecznie do obejrzenia tego filmu bo jest on tego wart. kocham zmierzch i z niecierpliwością czekam na kolejne części w kinie.
dla mnie film był rewelacyjny, zrobił na mnie ogromne wrażenie .
Gra aktorów , klimat...Naprawde przypadł mi do gustu.


P.S mam nadzieje że pomogłam;)
3 3 3