Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:40:27+01:00
Ponieważ coca cola jest gazowana i gaz w butelce której się znajduję pod wpływem ciepła,gorąca(wysokiej temperatury) wykazuje a nakrętka nie wytrzyma tego ciśnienia i substancja wybucha
2009-11-14T21:42:55+01:00
Poniewarz dwutlenek węgla rośnie pod wpływem ciepła i promieni słonecznych
z tego powodu wybucha
2009-11-14T22:11:56+01:00
Gdyż w coca-coli jest tlenek węgla (IV) który pod wpływem ciepła wybucha.