Odpowiedzi

2009-11-14T21:49:16+01:00
12,24-5,7=6,54

(6,54/5,7)*100%=114,7%
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:49:54+01:00
5,7 t - 100 %
12,24 t - x
i mnożymy na krzyż
5,7 x = 1224 /: 5,7
x = 215 %

215 % - 100 % = 115 %

Odp .Rekordowy słoń jest cięzszy od typowego o 115 % .
6 5 6
2009-11-14T21:53:40+01:00
5,7 t - 100 %
12,24 t - x
5,7 x = 1224
x = 215 %
215 % - 100 % = 115 %

Waży więcej o 115%
1 5 1