Witam mam problem z zadaniem córki.
Są tylko takie dane , innych nauczyciel nie podał.
Bydgoszcz ------> 80km/h Toruń
Toruń ------>100kn/h Bydgoszcz.
Jaka była średnia prędkość ?
Mówił że 90km/h to nie jest prawidłowy wynik.
Proszę o pomoc :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T21:50:49+01:00
Trzeba dodać 100 do 80 i podzielić na 2
wtedy wyjdzie sednia prędkość:-)
180:2= 90km/h
2009-11-14T21:58:08+01:00
2009-11-14T22:10:51+01:00
Moze chodzi o minuty
100+80=180
60+60=120
180:120=1,5 km na minute !!!