Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:17:08+01:00
ZAD 57 / 32
1. s
2. o
3. d
4. a
5. ż
6. r
7. ą
8. c
9. a

Hasło: soda żrąca- jest to inna nazwa wodorotlenku sodu, gdyż soda jest bardzo żrąca.
Zad 56/ 31

Wniosek: sód reaguje z wodą powstaje wodorotlenek sodu - zasada sodowa i wydziela się wodór.
Równianie reakcji:
2Na + H20 - 2NaOH + H2 strzałka do góry

zad 55/ 31
wzór sumaryczny NaOH
wartościowość sodu : I
wzór strukturalny: Na - O - H
wartościowość grupy wodorotlenkowej : I
6 2 6
2009-11-14T22:19:34+01:00
Zad 55
wzór sumayczny NAOH
struktualny Na-O-H
Wartosciowosc sodu I
Wartosciowosc grupy wod. I
zad 57
1s
2o
3d
4a
5z
6r
7a
8c
9a
hasło soda zraca - soda która niszczy bibułe tkaniny skóre

Ps niestety tylko na te znam odpowiedz
5 2 5