Odpowiedzi

2009-11-14T22:03:07+01:00
1)troszczy sie o nas
2)blogoslawi nas
3)zsyla nam dary
4)pomaga nam
5)czyni cuda
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:05:12+01:00
1. Oddał życie za nas
2. Pomaga nam
3. Objawia się nam
4. Robi dla nas jak najlepiej
5. Z natury wiadomo ze nas kocha
2009-11-14T22:06:35+01:00
Np.:
- różne uzdrowienia, cuda.
- wgl zesłał nas na tą ziemię na jego podobieństwo i to znaczy, że nas kocha :)
- mamy wszystko niezbędne nam do życia np. wode, tlen, a gdyby na snie kochał Bóg by nam to wszystko ''zabrał''
- Biblia
- Obiecanie życia wiecznego tym którzy na to zasłużyli i wywiązywali się z obowiązków, przestrzegali Dekalogu itp ;)