Odpowiedzi

2009-11-14T22:14:46+01:00
Jak się nie nei mylę i dobrze policzyłam w pamięci to to będzie A
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:18:12+01:00
P = - b/2a - odcięta wierzchołka paraboli
p = - (-8)/(2*4) = 8/8 =1
Oś symetrii wykresu tej funkcji kwadratowej ma
równanie x = 1
Czyli odpowiedź b)
x - 1 = 0
2009-11-14T22:20:26+01:00
Osią symetrii jest odpowiedz x-1=0 czyli x=1, wynika to z wykresu który załączyłem :D. 1 jest minimum lokalnym, czyli ot tego punktu funkcja rośnie zarówno w lewo jak i w prawo.