Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:06:01+01:00
Trawienie zewnętrzne (zewnątrzkomórkowe) - proces trawienia odbywający się na zewnątrz organizmu. Tak trawią wszystkie grzyby , cudzożywne bakterie oraz nieliczne zwierzęta takie jak pająki i skorpiony.

Trawienie – złożony proces enzymatycznego przekształcenia wielkocząsteczkowych związków chemicznych w prostsze, w celu ich wchłonięcia i przyswojenia przez organizm. W zdecydowanej większości trawienie jest charakterystyczne dla zwierząt
21 3 21
2009-11-14T22:06:56+01:00
Wewnętrzny - wewnątrz organizmu ( w wodniczce pokarmowej , w układzie pokarmowym , w jamie chłodząco trawiącej).
zewnętrzny - poza organizmem cudzożywnym ( grzyby , pająk)
21 3 21
2009-11-14T22:08:33+01:00
Trawienie zewnętrzne - jest to proces trawienia odbywający się na zewnątrz organizmu. Tak trawią grzyby, cudzożywne bakterie oraz nieliczne zwierzęta takie jak pająki i skorpiony.

Trawienie wewnętrzne - Rodzaj rozkładu posiłku,występujący w org. ludzi i zwierząt.

Proszę ;*
38 4 38