Odpowiedzi

2009-11-14T22:10:46+01:00
Ameryka Środkowa To Głównie Kraje Takie Jak Usa Lub Kanada.
Ameryka łacińska to kraje położone poniżej stanów zjednoczonych,są to głównie kolonie hiszpańskie.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:13:07+01:00
Ameryka Łacińska - 20 krajów w których mówi się językami romańskimi, tzn. po hiszpańsku, portugalsku i po francusku.

Ameryka Środkowa - centralny region geograficzny obu Ameryk.

42 2 42