Odpowiedzi

2009-11-14T22:15:25+01:00
Koła są z powietrzem bo to dobrze amortyzuje dziury i nierówność,bo gaz w razie np.woda,to nic by nie zamortyzowała,nagle powstało by duże ciśnienie i opona by pękła,albo by telepało w samochodzie jak w karecie.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:15:33+01:00
Nie. nie jezdzily by plynnie i bylyby o wiele ciezsze co utrudnialo by bezpieczna jazda . rowniez moglyby peknac

;)
9 3 9