Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:27:12+01:00
Klif - czynnik: fale; proces: abrazja( erozja)
plaża - czynnik: fale morskie; proces: akumulacja
dolina rzeczna - czynnik: wody płynące; proces: erozja
aluwia - czynnik: wody płynące; proces: akumulacja
4 3 4
2009-11-14T22:27:42+01:00
Klif- morze(uderzające fale)- erozja
plaża- morze(prądy)- akumulacja
dolina rzeczna-rzeka- erozja
aluwia- rzeka- akumulacja
5 3 5