Odpowiedzi

2009-11-14T22:32:11+01:00
Jeżeli byłby w stanie pogodzić dążenie do odkrycia ważnych rzeczy i życie rodzinne to zdecydowanie tak. Bo po co zakładać rodzinę tylko po to by żyła sama sobie. Zupełnie odcięta od tej ukochanej osoby. Po co? Gdyby miało by tej osoby nigdy nie być w domu. To prawie to samo co nie mieć rodziny. Bo rodzina jest po to by mieć z kim spędzać czas. A jeśli tego czasu e ogóle się nie ma. To prawdziwa rodzina nie może istnieć. Trzeba jednak przypomnieć sobie o tym wystarczająco wcześnie.
84 4 84
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:42:47+01:00
Moim zdaniem człowiek poświęcający się ważnej idei powinien zastanowić się nad sensem zakładania rodziny. Jednak nie można sądzić, że taka osoba nie jest zdolna do stworzenia wspólnego domu. Powinna ona rozważyć wszystkie za i przeciw. Również pomyśleć, czy jego kariera nie będzie tworzyć napięć w życiu codziennym. Każdy członek takiej wspólnoty powinien poświęcać choć minimum swojego czasu. Takie rodzinne spędzanie wieczorów lub spożywania posiłków zacieśnia związki pomiędzy nimi. Jednak jego brak może spowodować koniec. To bardzo ważne, aby utrzymywać kontakty międzyludzkie. Taki człowiek także potrzebuje miłości, a szczególnie wsparcia. Dlatego sądzę, że to zależy od charakteru i ogólnego nastawienia człowieka.
145 4 145