Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:36:29+01:00
Obliczanie cen towarów,
powierzchni czegoś,
odległości z miejsca A do B,
ile czasu nam coś zajmie,
1 5 1
2009-11-14T22:36:55+01:00
-w sklepie
-w nauce
-w pomaganiu
-w myśleniu
-w rozprawkach
-w zadaniach
-napisanie dokładnie np. planu że np. pod jakim kątem pochylić żagiel czy coś takiego :P
- i nie dam rady nic więcej wymyślić, brak słów...porażka :P chyba pójdę spać :P Pozdro
1 3 1
2009-11-14T22:42:08+01:00
Sklep,
Bank,
Szkoła,
Kościół,
Szpital.
1 5 1