Wpisz odpowiadajace litera nazwy struktur komorkowych.
Każdą komórkę otacza półprzepuszczalna A zbudowana z białek i tłuszczów, a komórkę wypełnia B,otaczajaca wszystkie struktury wewnatrz komorki. Miejscem przebiegu oddychania tlenowego w komórce jest C.

3

Odpowiedzi

2009-11-14T22:38:32+01:00
A-błona komórkowa
B-cytoplazma
C-mitochondrium
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T23:09:36+01:00
A - błona komórkowa
B - cytoplazma
C - mitochondrium
3 5 3
2009-11-14T23:18:52+01:00
A- błona komórkowa
B- cytoplazma
C- mitochondrium
2 2 2