Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:49:50+01:00
Uważam , że oglądanie telewizji ogranicza socjalizację , ponieważ nie mamy wtedy kontaktu z innymi ludźmi . Jak wiemy proces socjalizacji to proces w którym przyswajamy normy zachowań obowiązujące w otoczeniu. Uczęszczanie do szkoły uczy nas tego , że trzeba być przygotowanym na każdą lekcje , trzeba być koleżeńskim dla innych itp . Takie są zasady w szkole . Staramy się im podporządkowywać dlatego uczęszczanie do szkoły w której jest dużo ludzi sprzyja socjalizacji . ;))
1 5 1
2009-11-14T23:38:29+01:00
Oglądanie telewizji nie sprzyja socjalizacji, ponieważ nie ma wtedy kontaktu z ludźmi. A w szkole kontaktujesz się z wieloma osobami ;]
2009-11-15T01:08:18+01:00
Uważam że ogladanie tv nie sprzyja socjalizacji,ponieważ nie ma się wtedy kontaktu z innymi ludźmi.Stajemy się ich wrogami,a przyjaciół zastępuje nam właśnie telewizor.Jesteśmy ograniczeni od telewizora. Jest to złe. Spotykanie z kolegami rozwija nasze zainteresowania. Uczymy sie wtedy codziennego życia.


Liczę na najlepszą ...miałam to niedawno na początku szkolnego roku i dostałam 5 :D