Odpowiedzi

2009-11-14T23:18:25+01:00
Duch Święty poprzez Eucharystię oczyszczać nasze ciała serca i umysły...
W ten sposób możemy uznać, że Eucharystia to najważniejsza cześć mszy świętej
72 4 72
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T23:21:17+01:00
Duch Święty jest to trzecia Osoba Boska, która pochodzi od Ojca i Syna.

Sakrament bierzmowania podobnie jak inne sakramenty nie działa magicznie. Ze strony osoby bierzmowanej wymaga współpracy z łaską Bożą, nie tylko przed jego przyjęciem, ale także po jego otrzymaniu, przede wszystkim trwania w łasce uświęcającej, umacnianej modlitwą, Słowem Bożym oraz sakramentami Eucharystii i Pokuty. Chociaż skuteczność sakramentu Bierzmowania pochodzi bezpośrednio od Boga, jego owocność związana jest z ludzką dyspozycyjnością, kształtowaną duchem wiary. Zatem trzeba zapytać się osoby, który doświadcza duchowej niemocy, czy uczyniła wszystko co mogła, aby moc Boża objawiła się w jej życiu. Czasami duchowa niemoc jest łaską, wprawdzie odczuwaną bardzo boleśnie, ale oczyszczającą serce i skłaniającą do głębszej przemiany duchowej, wyrażającej się pragnieniem Boga, nie mniejszym od pragnienia wody, powietrza czy chleba.

Zrób sobie z tego krótką notatkę. ;)
67 1 67
2009-11-14T23:26:43+01:00
Duch Święty jest jedną z osób Trójcy Świętej. Za pośrednictwem Eucharystii Duch Święty wzmacnia siły wewnętrznego człowieka. Umacnia go w wierze.
49 4 49