Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T23:35:11+01:00
Okazuje Bogu zaufanie poprzez modlitwe wiarę w niego i oraz w tety gdy chodze do koscioła czyli wierze w niego.
moja wolnosc polega na ty ze korzystam z życia modle sie ale i równieszpostepuje według przykazan bozy, poniewaz to one prowadza do wolnosci.


To moja wypowiedz niewiem czy sie nadaje ale prosze;]
1 5 1
2009-11-14T23:36:15+01:00
1, Wierzę że Bóg istnieje. Każdego dnia ufam Mu. Mimo że są rzeczy których się boję. Wiem że Bóg się mnę opiekuje. I z nim nie stanie mi się krzywda.

2, Życie jest piękne lecz krótkie. Dlatego każdy dzień powinniśmy przeżywać tak abyśmy tego nie żałowali. Każdego dnia spotykam się z przyjaciółmi spędzam czas z rodziną chodzę na spacery.
1 5 1