Odpowiedzi

2009-11-14T23:40:48+01:00
Każdy człowiek uwielbia jest dużo nie kalorycznych rzeczy. Każdy lubi hamburgera czy hot-doga.Zdrowe jest np jabłko ma duzo witamin, które działają bardzo dorze dla naszego organizmu, lecz dobra jest tez jajecznica, ma duzo białka ale jest dobrym ciepłym jedzeniem , którym można si bardziej najesc od jabłka. Każdy człowiek je to co lubi i nie wszystko jest jakby to powiedziec<fasfudami> bo sa
dobre potrawy, a zdrowe.


To ja mysle. dzieki ze moglam pomóc;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T23:44:07+01:00
We like eating fast food becouse we hurry up everything! It doesn't healthy so we don't be fit and good condition. We should eat vegetables and fruit and drink junce. We must care about ours healthy becouse more and more people are overweight. In 21 century is most important order we eat in good healthy:)
1 5 1
2009-11-14T23:45:18+01:00
Przyrządzać posiłki z produktów skrobiowych, takich jak chleb, makaron, ryż czy ziemniaki.
Zamieniać pełnotłuste produkty mleczne, takie jak mleko i ser, na ich chude odmiany.
Jeść kilka porcji ryb na tydzień.
Jeść owoce i warzywa.
Itd.

Dodaj coś od siebie i Ci wyjdą zdania. ;)


2 3 2