Odpowiedzi

2009-11-15T00:01:19+01:00
Droga 7*21=147m
niewiem przyspieszenia bo za dobr a z matmy nie jestem ale tojest polowa zadania i to raczej jest dobrze;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T00:03:30+01:00
V (prędkość)= 21m/s
t (czas)= 7s
v=s/t
s = v*t
s = 21m/s * 7s = 147m
a (przyśpieszenie)= v/t = 21m/s / 7s = 3 m/s^2
^ tym znaczkiem oznaczam do potęgi, czyli s^2 oznacza sekundę do potęgi drugiej (do kwadratu)
2009-11-15T00:07:04+01:00
DANE:
V=21 m/s
t=7s

V=s/t
s=V*t
s=21*7=147m (przebyta droga)

a=s/t^2
a=147/7^2=3 m/s^2 (osiągnięte przyspieszenie)