Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T00:25:46+01:00
Materialne:
-budowle
-monety
-szczatki
-naczynia
-zdjecia
-bron
-odziez
-obrazy

pisane:
-dokumentalne:
pakty, trakty, akty sadowe
-ustawy
-kodeksy
opisowe:
-pamietniki
-listy
-kroniki
-powiesci historyczne
pzdr ;)
2009-11-15T00:26:10+01:00
Zródła historyczne:

a)pisane,np:
-listy,
-pamiętniki,
- kroniki, itp.

b)niepisane, np :
-budowle,
- biżuteria,
- sztućce itp.




Co chcesz więcej to napisz ja Ci napisze bo nie kapuje oco Ci chodzi xD