Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T00:29:39+01:00
Źródła historyczne - zachowane i utrwalone ślady działalności człowieka
pzdr ;)
6 3 6
2009-11-15T00:41:49+01:00
Źródła historyczne to wszystko to, skąd możemy czerpać wiedzę o przeszłości, to wszelkie zachowane ślady działalności człowieka.
5 3 5
2009-11-15T01:03:02+01:00
Źródło historyczne - wszystko z czego możemy czerpać wiedzę historyczną
źródła historyczne dzielimy na materialne (a te z kolei na pisane - np. mapy, kroniki i niepisane np. obrazy, zamki) i niematerialne (np. obyczaje, legendy)
5 4 5