Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T00:44:58+01:00
Historia - nauka zajmujaca sie badaniem dziejow
prehistoria - najdawniejsze dzieje czlowieka do czasu wynalezienia pisma (4-tys. p.n.e.)
pzdr ;)
4 3 4
2009-11-15T00:59:54+01:00
Historia - nauka o tym co wydarzyło się w przeszłości

prehistoria - okres od momentu pojawienia się człowieka aż do wynalezienia pisma, najdłuższy okres historyczny w dziejach ludzkości
3 3 3
2009-11-15T01:02:43+01:00
"Historią" nazywamy naukę, której przedmiotem jest historia w ogólnym sensie; naukę o rzeczach i wydarzeniach, które istniały bądź zaszły w przeszłości.

prahistoria - okres najdawniejszych dziejów ludzkości, od pojawienia się człowieka do powstania pisma i źrodel pisanych, rekonstruowany wyłącznie na podstawie źródeł archeologicznych
2 1 2