Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T00:53:30+01:00
C.Monet
p.Picasso
V.Van Gogh
Deags
A.Sisley
A.Renoir
C.Pissaro
P.Cezame
A.Rodin
G.Seurat
17 5 17
2009-11-15T01:12:43+01:00
Claude Debussy, Maurice Ravel, Karol Szymanowski. Znamiona impresjonizmu nosi twórczość: P. Dukasa, O.Respighiego, A.Roussela
2009-11-15T01:16:21+01:00
C.Monet,p.Picasso,V.Van Gogh,Deags,A.Sisley,A.Renoir,C.Pissaro,P.Cezame,A.Rodin oraz G.Seurat ;)