Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T00:54:05+01:00
1 : 100 000 - 1cm - 1
1 : 25 000 - 1cm - 250km
1 : 1 000 000 - 1cm - 10km
1 : 50 000 - 1cm - 500km
1 : 1000 - 1cm - 10km
pzdr ;)
2009-11-15T01:02:16+01:00
1 : 100 000
1cm-100 000cm
1cm-1000m
1cm-1km

1 : 25 000
1cm-25 000cm
1cm-250m
1cm-0,25km

1 : 1 000 000
1cm-1 000 000cm
1cm-10 000m
1cm-10km

1 : 50 000
1cm-50 000cm
1cm-500m
1cm-0,5km

1 : 1000
1cm-1000cm
1cm-10m
2009-11-15T01:07:11+01:00
1 : 100 000
1 cm(na mapie)-100 000cm( w terenie)
(skracamy)
1 cm(na mapie)-1 km(w terenie)

1 : 25 000
1cm-25000cm
1cm-0,25km

1 : 1 000 000
1cm-1 000 000cm
1cm-10 km

1 : 50 000
1cm-50 000cm
1cm-0,5 km

1 : 1000
1cm-1000cm
1cm-0,01km:))