Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T01:12:30+01:00
Antropogeneza - to ewolucyjne proces uczlowieczania
pzdr ;)
2 5 2
2009-11-15T01:15:00+01:00
Droga rozwojowa i procesy biologiczne, które doprowadziły do powstania anatomicznie nowoczesnego człowieka rozumnego
2 5 2
2009-11-15T01:19:12+01:00
Pochodzenie człowieka-zmiany ewolucyjne prowadzące do powstania człowieka.Obecnie uważa sie że człowiek i małpy człowiekokształtne miały wspólnego przodka,lecz w okresie trzeciorzędu odzieliły sie od wspólnego pnia drzewa rodowego. Przypuszczalna linia rozwojowa człekokształtnych

proconsul------->driopitek------->australopitek-------->Homo habilis-------->homo erectus

homo erectus<dwie kreski>przy jednej homo sapiens, przy drugim homo neandertalensis...


Pissałam z słownika biologiccznego..licze na najlepszą.
6 3 6