Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T01:20:02+01:00
Planetoidy od czasu do czasu ulegaja zderzeniom. Powstale odlami moga trafic na niestabilne orbity wokolsloneczne
1 5 1
2009-11-15T01:30:47+01:00
Odłam jednego z uderzeń skalistych obiektów kosmicznych, może trafić w Ziemię wyrządzając ogromne szkody.Lecący z ogromną prędkością meteoryt uderza z wielką temperaturę i powodując wielką pieczarę w postaci katera(przykład wielki krater w Meksyku).
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T01:55:32+01:00