Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • smq
  • Początkujący
2009-11-15T01:32:18+01:00
Sudety, Ural, Wogery, G. Świętokrzyskie
pzdr ;)
  • acas
  • Początkujący
2009-11-15T01:39:05+01:00
- Brocken - góry Harz
- Balon de Guebwiller - Wogezy
- Grosser Feldberg - Reńskie Góry Łupkowe
- Puy de Sancy - Masyw Centralny
2009-11-15T01:46:03+01:00
Góry Kambryjskie, Kantabryjskie, Harz, Rudawy, Sudety, Ural, Wogezy