Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T07:18:35+01:00
A) odnosi się do
b) dyrygent
c) do prowadzenia
d) raport
e) czasy
f) pod
g) zły
h) głośny
i) egzotyczne
j) powolny
1 5 1
2009-11-15T08:22:10+01:00
A) refer to - odnosi się do
b) conductor - dyrygent
c) to conduct - prowadzić
d) report - raport
e) tenses - czasy
f) below- pod/poniżej
g) bad - zły
h) loud - głośny
i) exotic - egzotyczne/oryginalne
j) slow - powolny

1 5 1
2009-11-15T08:33:25+01:00
A) odnosi się do
b) dyrygent
c) do prowadzenia
d) raport
e) czasy
f) pod
g) zły
h) głośny
i) egzotyczne
j) powolny
1 5 1