Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T08:21:40+01:00
Drzewo, które skrzypi, dłużej w lesie stoi.

Gdy się drzewo obali, każdy wióry zbiera.

Na pochyłe drzewo i koza skoczy.

Na twarde drzewo twardej potrzeba siekiery.

Stare drzewo nagiąć się nie da.


2 5 2
2009-11-15T08:28:16+01:00
Niedaleko pada jabłko od jabłoni.
Gdy w adwencie szadź na drzewach się pokazuje, to rok urodzajny nam zwiastuje.
W jesieni prędko gdy liść z drzewa spadnie, to wkrótce zima będzie, każdy zgadnie.
W październiku jak liście z drzew nie spadają, będzie tęga i ostra zima.
Rosłe drzewa częściej pioruny biją.

Mam nadzieje, że o takie chodzi ;p.
1 5 1
2009-11-15T09:08:57+01:00
- Liść na drzewach mocno trzyma,
nie tak prędko będzie zima.
- Dobre drzewo, dobry owoc rodzi.
- Wysokie drzewa najprędzej wiatr łamie.
- Jedno drzewo nie tworzy lasu.
- Nie o każde drzewo można się oprzeć.
- Drzewa nie ścinaj , gdy na nim ptak gniazdo ściele.
- Uschłemu drzewu trudno się odrodzić.


Prosze ;]
3 5 3