POTRZEBNE NA JUTRO


Przygotuj plakat na temat"Poznajcie historie mojej rodziny-poznaicie ciekawe momenty historii polski".
Wykonaj go,wykorzystując fotografie z rodzinnego albumu lub wycinki z gazet,rysunkowe hasłowe napisy


zRÓBCIE GO W PANCIE I DODAJCIE W ZAŁÓCZNIKU
pROSZĘ

2

Odpowiedzi

2009-11-15T08:31:17+01:00
Ja bym to tak zrobila , ale wiesz jbc to sobie ladniejj zrobisz ;p a i te kwiatki to maki ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T08:57:37+01:00
Proszę...:) dobrze się wgrało?
1 5 1