Odpowiedzi

2009-11-15T09:23:48+01:00
40%-48
:4 :4
10%-12
*10 *10
100% 120(ilość bukłaków)

120-48=72(tyle wypili)
72:9=8(tyle pili jednego dnia)
48:8=6
8-6=2(tyle mają zmniejszyć)
2/8(dwie ósme)=1/4(jedna czwarta)=25%
Odp.Dzienną rację muszą zmniejszyć o 25%(o 2 bukłaki)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T09:28:12+01:00
48-40%
10%=48:4=12

120-48=72
72:9=8
48:8=6
8-6=2
2/8=1/4-0,25%
powinni zmniejszyć o 25 %