Odpowiedzi

2009-11-15T09:37:09+01:00
Mój bochater to jest supergerll ona ratuje ludzi w opałach!!!!wygląda tak:
-ma jasne włosy
-niwbieskie oczy
-szate niebiesko złotą
-jest szalona
-ma swojego pomoznika czarcipsa
-normalna nastolatka ale kiedy zobaczy swujznak na niebie zmienia sięw super gerll
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T11:31:44+01:00
Mój bohater nazywa się Grejek który ratuje ludzi z różnych niebezpieczeństw.Jest bardzo solidnie zbudowany,jest wysoki ma długie czarne włosy.Jego kolor oczu jest niebieski jak woda.Jest dobry,cierpliwy,sumienny,miły i pomaga każdemu kto go o to poprosi.

My character is called Grejek who rescues people from different dangers.Is very solidly built, has a high long black hair.His eye color is blue like water.Is good, patient, conscientious, nice, and helping anyone who asked him about it.
2 3 2