Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T09:35:52+01:00
Znowu święta, znowu święta
Taki miły sercu czas
Każdy dobrze go pamięta
Bo zostanie długo w nas
Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Dzwoneczek srebrny się lśni
Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń
Kolęda znana gdzieś brzmi
Li li li li
Mikołaj Święty tuż tuż
A z nim wielki wór prezentów

Znowu święta, znowu święta
Taki miły sercu czas
Każdy dobrze go pamięta
Bo zostanie długo w nas
Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Choinka stroi się w szal
Jak na bal, bal
Jemioła wręcza przy drzwiach
Szczęścia czar, czar
Nadchodzi właśnie ta noc
Gdy się spełnia moc życzenia

Na szybach sroży się już
Biały mróz, mróz
I z nieba sypie wciąż puch
Śnieżny duch, duch
Rozbłyska gwiazdka, a więc
Zaraz zacznie się Wigilia

Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Pozostanie długo, długo w nas
17 4 17
  • nita
  • Rozwiązujący
2009-11-15T09:46:29+01:00
Znowu święta, znowu święta
Taki miły sercu czas
Każdy dobrze go pamięta
Bo zostanie długo w nas
Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Dzwoneczek srebrny się lśni
Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń
Kolęda znana gdzieś brzmi
Li li li li
Mikołaj Święty tuż tuż
A z nim wielki wór prezentów

Znowu święta, znowu święta
Taki miły sercu czas
Każdy dobrze go pamięta
Bo zostanie długo w nas
Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Choinka stroi się w szal
Jak na bal, bal
Jemioła wręcza przy drzwiach
Szczęścia czar, czar
Nadchodzi właśnie ta noc
Gdy się spełnia moc życzenia

Na szybach sroży się już
Biały mróz, mróz
I z nieba sypie wciąż puch
Śnieżny duch, duch
Rozbłyska gwiazdka, a więc
Zaraz zacznie się Wigilia

Znowu święta, znowu święta
Słodkich marzeń piękny czas
Pozostanie długo, długo w nas
Pozostanie długo, długo w nas
4 4 4